torsdag 20 maj 2010

VI SKA HEM OCH LIGGA SKED


fick VG + på min powerpoint wooohoo,
sådär en poäng ifrån MVG, hm men jag
är bättre än dig uhlalalalalalalalala!


gick sen hem och tryckte i mig en macka
och yoghurt och tog sen bussen med neo
till hackefors, mammis jobb och drog
av mig jackan och rullade upp brallorna
fyyyfan så det tog vi satt där ute som
stekta hönor.

snutten kom sen och hämtade mig, glodde
lite tv och jag blev så sjukt sugen på färsk
potatis gräddfil och skinka men fanns ingen
färskpotatis helt slut, så fick bli rattepotatis
eller alzhaimers?! potatis eller va tusan de
hette de var små och söta ialf och vi låtsas
som det är färsk potatis, morr.

var även och hämtade ut mitt löshår,
kommer bli great, eller hoppas så ialf
blir ialf lite fylligare och längre eftersom
jag har ganska långt hår men när det lockas
så blir det föööörkooort, tycker jag haha :)

Inga kommentarer: