torsdag 4 september 2008

...?


Ibland kan verkligen allt ändras på mindre än en åttondels sekund, från de bra till de sämre. och det är helt sjukt va fort det kan gå. man hinner inte ens med att tänka, att försöka förstå eller göra någonting åt det. känslorna bara kommer i kapp och man vet inte om man ska skratta, gråta eller bara stå där helt oförstående?!

och jag är verkligen en sådan där som går ner i svackor som måste ha olika perioder hela tiden, spelar ingen roll om det är skratt, gråt, sorg, saknad, hat, tok, bus, cp-humör. något måste alltid finnas där. och dessvärre mer de ena än det andra..

jag kan inte alltid vara glad, jag kan inte alltid vara lycklig, jag kan inte alltid skratta åt allt du skrattar åt och göra allt du ber mig. blir jag sur, så ändrar jag mig inte på en sekund det tar ett tag. och tjatade inte på mig fan va sur du är, du är ju visst sur, jag ser ju att du är sur, osv.. vem fan blir inte sur av sånt gnabb? låt det vara ..

Inga kommentarer: