lördag 6 september 2008

LAAAAAAAAAAN!

yes, idag har jag jobbat och det var ruligt folk idag som jobbade, det gillar vi, då går tiden fortare. malin och mina 75 cheese och bacon i kör, haha! & henne skulle vi kunna döda, morr! eller ialf slå lite grann, haahaha. två cheddar dippar ihop bara..

sen kom niclas och hämtade mig så blev att åka hem och hälsa på alla som var hemma och hade kräftskiva. luktar baaaajs, när man själv inte har ätit de, fy sjuttsingen.

sen packade vi ner våra datorer och for till wenkan, och nu sitter vi här och 'lanar' om man kan kalla de så. jag vet faktiskt inte vad lana betyder, för mig är det ialf när man får äta hur mycket man vill, titta på klockan hur mycket man vill utan att bry sig att man är vaken, sova lite grann, vända på dygnet, lukta illa (för killar är det tillåtet, haha) dampa, svära! ujuj..

men det kanske egentligen betyder att man sitter i samma rum med ett visst antal datorer? men vad vet väll jag, jag är ialf här. sitter här vaken, efter att ha tittat igenom minst 4 avsnitt av tusenbröder, det sista somnade jag i, och sova i en konstig fotölj var inge skönt.

& dem andra nerdsen spelar wow, tittar film och spelar bebis spel, haha. jag är trötter.

Inga kommentarer: