lördag 27 september 2008

Lördag

Igår cyklade jag till Niclas där Bullen, Jimmy och alex var, blev att kolla på into the wild typ 5 min tills jag fick ett enormt sug efter chips och dipp, så alex var snäll och skjutsade mig till Lasses, så blev att köpa chips till hela flocken. och blev ett rätt ingående samtal där med.

sen fortsatte filmen och smaskandet, och självklart somnade jag mitt i filmen, så sjukt trött, haha :)

sen åkte jag och niclas hem till mig och tittade på baby mama, men somnade rätt fort där med, bland en massa kramar och pussar :) så fortsatte se filmen nu i morse, riktigt bra film. sen fortsatte morgonen till en riktig mys morgon.

plus att jag har suttit i två timmar och pluggat psykologi och små företagande, har ialf fått in lite i huvudet, känner mig duktig, haha. på en helg och allt..

Inga kommentarer: