måndag 29 september 2008

Måndag

Låång skoldag idag, med två prov och en redovisning, fitusan.

hann även med en stan runda med Ida, där jag inhandlade en present till min lillebror som fyller 15år på onsdag och en till 3 års present till min ponk :) och sen blev det även ett linne och mat på subway.


(blev även en massa planer om resor hit och dit om några helger, jag är sååå pååå!)

sen hade vi idrott och dra åt helvete vad den människan inte slutar att förvånas, 2 km igen (okej, var inte med förra gången, haha) men jag och ida lunkade runt med håll, jag skäms över min kondition :p inte nog med de, var det fotboll, crosstaohjsh?! och staffeter, vadå röra på mig för mycket? haha..

och kvällen har bestått utav repris på ensam mamma söker, idol tittande och csi. film mys ..

Inga kommentarer: