lördag 6 september 2008

Fredag




Jo de blev att först hänga gäng hemma hos wenkan där jag och niclas satt med 'metall evigheters föremål' man skulle försöka få dem ur varandra. (pill grejer, som man får damp på efter 5 min, men bara inte kan sluta med) men den viktiga grejen var ju ialf att vi båda klarade de! hurr på de!

sen blev det beställa hem pizza och börja dricka lite smått hos mig, och wenkan var stammis på toan, haha. blev att peppa med lite musik, sen kom arvid, oscar och alex och hämtade oss och vi åkte till Issa. men alla for typ lika fort igen, och kvällen slutade med att vi hamnade på 10 olika ställen och tog oss dit i en bil med 9 pers, där wenkan och jag bildade the seal (hela namnet minns jag inte, haha) woff woff!

efter fyllekäk på stan blev det 'äntligen' hem gång, säääääääääängen!

Inga kommentarer: