torsdag 11 september 2008

Torsdag


Efterskolan kom ponk och hämtade mig, vi åkte ut till tornby strosade runt lite i några affär men hittade inget av det jag hade letat efter. så blev att springa in på IKEA köpa assietter och djupa skålar, svart såklart ;D (vilket min mamma tycker är snuskigt att äta ifrån, haha)
sen blev det att äta maxbox (och denna gång hette de inte maschbosch) och var dessvärre inte lika gott som denna gången heller. men hungrig som en varg var jag ialf..

sen åkte vi hem till ann-britt och moa där vi skulle hjälpa dem med datorn, sen åkte vi hem och färgade håret mörkbrunt, vilket blev typ svart, men jag är nog nöjd tror jag, för denna gång missade jag inget. kanske beror på att både buster, alex och jimmy extra kollade en gång, bara lite i hårbotten där bak, men de dör väll ingen utav?

sen blev det 'grabbkväll' framför idol och vem kan slå filip och fredrik, plus masage och kli, haha.

Inga kommentarer: