tisdag 23 september 2008

Årjäng


Jo i helgen har jag inte hunnit skriva så mycket. Började med att i fredags efter skolan kom min bror och hämtade mig (tack gode gud för de, för jag hade för många väskor för att kunna bäras) åkte ut till tornby för att pappa skulle köpa en ny bil, jag och stoffe skrattade mest.
sen skulle han åka till pelles däck för att byta ja däck ;P där man träffade robert och lasse som man inte träffat på år och dagar. blev även en hel massa lek med hundarna och drömma sig bort bland fäljar, haha (stavning?)

sen åkte pappa och jag till donken och käka oss mätta och sen hem till motala där vi såg på wild hogs ruggigt rulig, sen skulle jag försöka sova för att gå upp vid halv 4 för att åka och jobba i årjäng på en marknad (tio mil ifrån oslo)



fick stå i korvbilen med johnny och lina, det säger väll allt, fifasen vad beröm vi fick :) den ena med salt i håret och den andra med fett som ett smörpaket och en felräkning på 14.000 kan väll inget gå fel, eller hur lina? :P

pengarna var ialf välbehövda och en resa hem med mest sömn behövdes allra mest.

Inga kommentarer: