torsdag 25 september 2008

someday

Onsdags - kom älsklingen och hämtade mig efter skolan, så blev de en runda på tornby och jag inhandlade 3 par stövlar, två höga och ett par låga. tur att det inte är allt för dyrt, och att sko punkten är rätt så bra att ha, man får tre par skor som man på ett annat ställe endast får ett par skor för. i like it!

sen följde vi med arvid och löwet till norrköping, media markt för att löwet skulle lämna in sin dator, och då passade jag och arvid på att sitta i massage stolarna, grr! haha, sen blev de donken mat :)

sen vidare hem till arvid och titta på idol och oskyldigt dömd, och jag louise fick sitta där som någon slags massör och få ont i händerna, stackars mig :) (arvid är så oförskämd ;P)

Torsdag - hade sovmorgon till 1 och det gillar vi, vaknade upp brevid älsklingen :) sen blev det att rusa till skolan, tjafs och gnabb och sen åka direkt till jobbet för att hoppa in på ett pass, men tiden gick sjukt fort och blev mest en massa skratt, haha :)

& tur som jag hade efter att jobbat över, så kom jimmy och niclas och hämtade mig, sen slutade kvällen hemma hos mig framför tv;n och godis.

Inga kommentarer: