tisdag 23 september 2008

Tisdag

Skolan gick typ galant med samma samtalsämne och grubblingar som alla andra dagar och jag lovar det är sant, så himla sant, så himla pinsamt sant! skulle även springa över till företagsmässan som är beatas bästa dag på hela året, då man får gå och plocka på sig hur mycket godis som helst. magont!

men usch vad besviken man är på dem som står i montrarna, ska inte dem ta kontakt, prata om sin produkt, sitt arbete? nä, dem bara står där och pratar med varandra, vadå service inriktade? fitusan, vi skulle kunna komma så mycket längre än dem, det bara är så. med eller utan erfarenhet.

sen blev det att möta upp sofia på stan, där det blev att kolla läget tills vi beslöt oss för att dra hem till henne och se på tv och prata strunt, ni vet sånt där som behövs. fast jag tyckte nog mest synd om mig själv och min näsa (den svider, rinner och gör ont) och deras katt är gäääälen, förut var han söt och snäll, nu är han ett monster. han hoppar på mig, river mig, sätter klorna i mig och låter! haha.

Inga kommentarer: