torsdag 4 september 2008

Onsdags
















hade en lektion i skolan, sen tog jag bussen till malmslätt och hälsade på willeboy. De blev att titta på superhero movie och prata minnen, sånt där som alltid kommer upp, haha :)

sen skulle han åka och jobba, då fortsatte jag min vandring i malmslätt och hamnade hos bullen, där buster, alex och jimmy lanade. så jag blev genast lanets lanhora/luder, morr! och jag bara älskar lan, man behöver inte bry sig om dygnet, tiden, hur illa man luktar och man får äta precis hur mycket man vill, utan att ha ångest över det! mens&lan hell yeah!

blev ialf att dela en pizza med buster, shoppa loss på ica, chokladkakor, riskakor, cola osv. och jag spelade till och med wow, och jag var såå insatt tills jag fick damp över att jag dog. då blev det att sätta på en film, just friends som jag istället somnade till, vaknade upp med en annan man i rummet, läskigt! haha.

sen åkte jag och niclas hem till mig och tittade på idol tillsammans med hägg.

Inga kommentarer: