måndag 8 september 2008

Söndag
















Åkte till pappa, på vägen dit slutade det med att jag inte hade något skosnäre på ena skon, niclas använde det för att hänga upp avgasröret, wej, säker bil? kom ialf fram, blev att diskutera allt inom elektronikens värld, haha
sen gick ner vi till spa;t när dem slängde i mig i en floating tank med öronproppar och grejer i öronen, haha. låg där och flöt som en säl, lite läskigt när dem stängde igen helt, men satte direkt igång mysbelysning och musik. och efter ca 10 min blev jag grymt rastlös, flöt upp och ner, sida till sida, haha.

och sen ville jag ur då skulle jag knacka på 'väggen' men inte öppnade någon, fick panik och försökte öppna själv, och efter många om och men kom jag ut, och så skrek jag, och då hade dem satt sig i avslappnings stolarna, schysst!

härlig upplevelse ialf, men skulle nog sitta finare om man låg och flöt där med någon annan ;) gick ialf upp sen och beställde världens godaste pizzor, kebab och hawaii med kebabsås, mums (min tredje pizza denna vecka, morr!) kanske borde börja träna snart igen?

sen klippe sig niclas och det blev fin fint :) och själv fick man massage så det stod härliga till..

Inga kommentarer: