tisdag 30 september 2008

Tisdag

Så sjukt nedrans trött jag var idag när jag vaknade, kändes inte bättre när persinnerna vinklades och det var hur mörkt som helst ute. usch! så blev att gäspa sig igenom hela första lektionen.

ska inte klaga på att skolan var allt för jobbig idag, för blev inte mycket gjort på en enda lektion, men men .. man får ha sådana dagar ibland med.

och nu har jag precis laddat ner mirrors och irene huss - guld kalven. har även ett mysterium är både främmande fågel och premiären av desperate housewives så vet inte vilket det blir att se, men astrid luskade ialf ut att reprisen av desperate är på söndag, men orkar man vänta så länge? haha.

plus att jag har gjort negerbollar nu, som jag och älsklingen ska mumsa på ikväll! får man inte äta godis (eller dra ner på godisätandet) får man ta till andra metoder, haha.

Inga kommentarer: