onsdag 13 oktober 2010

13 oktober



kom hem en karl som stinkte alkohol igår kväll.
& så envis och humörsvängningar jag har så hamnade
jag på något vis på soffan och sov. tills jag vaknade på
morgonen och kröp upp i sängen, vaknade någon timme
senare av en karl som skriker FITTA, antar han försov sig?

så i morse kom mamma och hämtade mig så åkte vi till djurdoktorn
för neo skulle ta sin ett års spruta. (ni vet jag har lite skräck för det där
med sprutor, inte att ta den, bara att se den) så behöver lite mamma stöd.
neo var jätte duktig förutom att han vägrade att hon skulle få sticka en spruta
i honom, ena gången slet han ur den och hon kom i mot ett blodkärl så det börja
blöda, andra gången gick det bättre. men neo tog inte ens godisen efteråt som
belöning han trodde hon skulle vara dum igen, haha. lille killen

nu sitter jag här med täcket inlindad runt mig och njuter av att vara ledig.
men funderar på om jag ska förbi jobbet en sväng endå för vill ha en STOR
dörr matta, klippa till en och lämna tillbaka en annan matta osv osv osv osv.
sen ska jag till tornby och hitta på någon present till min mamma som fyller
år i helgen. klippa sig sen eller inte? we will se om det hinns med innan hundkursen.

Inga kommentarer: