tisdag 26 oktober 2010

shake it, take it


jobbet gick finito, skapligt kallt bara, har runt 11 grader på jobbet, BRRRR!
antingen jobbar man sig varm eller så skrattar man sig varm, magmusklerna
har fått jobba, skratta så jag tjöt. petragäfvert ni vet, haha, åh herregud.
den kvinnan hon kan.

nu sitter jag här hemma är hundvakt åt hilton. ibörjan var det kaos neo blev
överlycklig, men hilton hatar neo. men efter vi varit ute en runda så lugna han ner
sig och nu ligger båda och sover i varsit hörn, haha.

& jag misslyckades totalt med min pannkakor idag. tänkte göra dubbelsats så jag
kan ha det imorgon och matlåda och dittan med dattan. så jag kläcker upp 6 st ägg,
och tänker att det bara ska vara 6 dl mjölk (men ska ju dessvärre dubblas) och där
står jag och håller upp till 5 dl, sen tog mjölken slut. oooups så blev till att försöka
sila ut 3 st ägg, vilket gick sådär så pannkakorna blev sjukt tjocka, men gick och äta.

Inga kommentarer: