lördag 16 oktober 2010

du är ta mig fan all jävla kärlek.



ibland är det fan skrämande hur svårt det kan vara att sätta ord på saker.
hur svårt det kan vara att sätta ord på en känsla, ni vet det där ordet kärlek.
det räcker ta mig fan inte till, jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, jag älskar
dig så otroligt jäkla mycket. jag kan mycket väl leva utan dig, MEN jag vill inte.
jag vill tillbringa all min tid tillsammans med dig, du får mig att känna mig levande,
du får mig att skratta, få hela kroppen att pirra, fjärilarna att göra frivolter och jag
kan inte sluta le, hur jävla förbannad jag än är på dig, hur irriterad och sjukt störig du
är ibland. men allt det där är du och allt det där tillhör mig, du tillhör mig. du är
ordet kärlek, du är hela jävla kärlek och så jävla mycket mer.

(märkligt det där att man måste ta till jävla när man inte finner ord?
jag finner ialf orden jag älskar dig i all denna ordröra, så in i)

Inga kommentarer: