lördag 16 oktober 2010






idag blev det en tornby runda m. min man, affär hit och dit men denna gång
visste vi var vi ute efter, letandes efter en vinterjacka till karln. från svart, till
grön, till röd så slutade det på en ljus blå? passade som ett smäck, snyggkarl!
mat på ikano för att sedan inhandla nyckelskåp och minimän fick sig en tröja.
25 ynka kronor på rusta, herrejösses och vi som köpte en tröja på fyra tassar
för ett år sedan för sådär 300 kr. jaja det vet vad det kan ta betalt för.
men inte nog med det beställde älsklingen hem en blå vinterjacka till lilla neo
med, så inte ska han behöva frysa i vinter inte.

hemgjord pizza och film förberedde vi kvällen. men slutade med att vi hamnade
hos viveland där hägg, stefan och thom var. skjutsade hem stefan och hägg åkte hem.
så satt där och tittade gamla idol klipp, viveland blev så rörd, gåshud att han fick tårar
i ögonen och börja gråta, haha söt. sen förberedde de sig för utekväll och jävlar killar
det kan det med, klädesbyten efter klädesbyten, tog varandras kläder sprang runt i
kalsonger för att sedan tveka efter tveka till att sedan bli nöjd!

precis skjutsat in de till staden och nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta och
lära mig lite grunder i photoshop igen (hur kan man glömma så fort?) eller om jag ska
dra igång filmen vi tänkte se för några timmar sedan, eh det återstår fortfarande att se.

Inga kommentarer: