torsdag 21 oktober 2010

21 oktober


igår blev det en tripp till banken gick ju bra eller var väll kanske inget som
han sa som vi inte redan visste, men nu är det bara att börja panta burkar då!

sen direkt när vi kom hem for jag albert och neo ut på en springtur, vi skulle springa
3 km, haha jag skojjar inte finns nog ingen som är så otränad som jag. det fan stråla
i hela ryggen och magen var det som någon satte knivar i och tillslut blev benen som
sement. fyfan, men sötnosen tyckte jag var lite duktig ialf..

fixade kyckling, nudlar och wok för att sedan bege oss ut i kylan igen på hundkurs.
och neo liten var jätte duktig, han lär sig mer och mer. blev sen tv mys i hopp om
att kunna tina upp, satan så kallllt!

nu ska jag till vårdcentralen på morgonen och såklart har ögat blivit värre.
tur att jag fortfarande kan se ialf. bläää hoppas medicinen börjar verka dirrrrr.

Inga kommentarer: