tisdag 12 oktober 2010

ditt, mitt, vårt


I detta förhållande är det enligt Lousie som så att hon
NÄSTAN alltid diskar, damsuger, TVÄTTAR, plockar
iordning, ibland lagar mat. (såg du IBLAND), bäddar
rent, tar hand om neo, osv osv osv..

enligt Albert så diskar han, damsuger, tvättar ibland,
plockar iordning, lagar JÄMT mat. osv osv osv..
men det är som så att visst albert är jätte duktig på att
städa, när han väl gör det.. men enligt honom så hinner
han inte städa för jag har jämt hunnit före. varför? jo
för han väntar så pass länge så att han vet att jag kommer
att göra det. smart kille, riktigt smart kille. och sen när det
är flera saker som måste göras då väljer han det roligaste
och ber mig göra det "tråkiga" för att jag inte ska kunna säga
något, morrrrrrrrrrrrrr! åh ibland blir man pissig på små saker.

men jag tycker väll om dig endå. harreguuuud.

Inga kommentarer: