lördag 23 oktober 2010

remember that you asked for it


nu har jag precis tittat på when in rome, rätt bra och sen prince of persia, sådär va.
och mitt i allt det fick jag ett välbehövt samtal från en underbar joel som hade vägarna
förbi, så gick en promenad och den där famnen vill jag frysa, jag älskar ditt sätt att få
mig att försvinna för en stund och bara le. men nu är jag tillbaks i ensamheten igen.

& jag kan inte fokusera på någonting annat en mat just nu, inte ätit mer än en macka idag
i morse. och några glas oboy och vatten. har inte ork eller lust att ställa mig att laga något
så det här är väll resultatet, och en döbröd bit får mig att vilja spy.

jag fick ledigt imorgon igen från jobbet, men skulle mer en gärna jobba 100 timmar per dag
om det fick mig att bli normal igen, men jag hoppas på att det ser någorlunda vettigt ut imorgon.
och vi säger väll godnatt här, kan man somna på vrålhungrig mage? jag gör ett försök.

Inga kommentarer: