söndag 24 oktober 2010

24 oktober


hade skit svårt att somna inatt, somnade runt 2, vaknade vid halv 4.
och någon halvtimme senare staplar albert in, han somnar på en duns
och jag lyckas inte somna om förens kl 07, det var ju tur att det visades
något vettigt på tv:n och mitt i allt det där blev det en varm dusch,
har inte duschat sen i torsdagsmorse innan, äckliiigt.

hinner bara säga godmorgon till min sötnos innan han ska iväg till jobbet.
vi har typ inte setts något sen i onsdags, känns sådär men finns ju inget man
kan göra åt det och lite svårt att spola tillbaka tiden nu, aja.

jag och neo har ialf varit ute på en springrunda iregnet, hurrey så duktig.
har en runda jag ska kunna springa helt utan att stanna, just nu
går det väll sådär hah, och sen är det inte världens lättaste att springa
med en hund som hatar vattenpölar så man slår slint på sig själv.

och nu har vi precis ätit varsin stekt korv m. bröd och ska snart slå
oss ner och titta på hund pensionatet. och sen ska jag ta mod till mig
och åka till affären och köpa bröd och beanasie sås tills ikväll.

Inga kommentarer: