lördag 9 oktober 2010

9 oktober


efter jobbet igår blev det att laga wok, kyckling och nudlar.
och mysa framför idol m. lille neo, så kelsjuk!

när idol sluta kom min älskling hem, så blev att se tv
och början på vampyrer suger tills ögonen slocknade.
jag älskar att ligga tätt tätt intill dig, känna varje andetag,
varje hjärtslag, minsta beröring och det pirrar i hela kroppen.
jag älskar dig.

& denna helg är det min jobb helg tillsammans med morfar
och inger. folk folk folk hela tiden och det gillas för då går
tiden såååhääär fort. förutom att proppat i sig en massa
kakor och godsaker som inger bakat så blev det dagen
efter kladdkaka, tjocktjock. jag skyller på mensen.

& när jag kom hem blev det en långis m. neo och
det är så kul att se att det ger resultat det vi tränar
med han, inte skälla på andra hundar (han skäller
inte längre, eller ibland, väldigt sällan, han blir mest
stirrig) men bara att träna träna träna.. snart är du
perfekt neo, hah.

och nu har jag precis städat klart hela lägenheten,
och då menar jag hela lägenheten. damsugit, torkat
golv, dammat, fixat garderoberna, diskat, osv osv.
grymt skönt och fint nu när det är klart. så nu saknas
bara beröm från min man när han kommer hem!

Inga kommentarer: