tisdag 12 oktober 2010

i want you


tisdagar innebär mamma och dotter jobbdag.
förutom att sälja mattor och vara kunder till lags
så har vi köpt lotter och är med i en lotteridragning.
va fint det skulle vara att vinna dååååå! HAHAH.

kimpans mamma sofie kom in på jobbet idag med.
(nu blir du nervös kim va, vi håller koll på dig) HAH.
när vi endå är inne på kim så skulle det behövas lite kimmys.

& nu är jag äntligen hemma och ska laga mat själv, då den
där karln skulle på hockey. så blir neo och jag. & jag har ägg
till förbannelse, får nya ägg innan man ens ätit upp 5 st, hah.

åh en sak jag blir gääälen på är att jag missade ju paradise hotel
igår, och hur ska jag hinna se det första innan jag ser det andra
idag? problem problem. nä nu ska jag försöka laga spaghetti
och baconröra super mega snabbt.

2 kommentarer:

Kimpan sa...

Vad gjorde min mor hos er? :o
hah , jaa louisemyyyys vill jag ha! Söndagkväll?

Louise Helander sa...

hon skulle köpa en matta, men vi kom fram till att det var bättre att ta hem och prova olika. så hon behövde din hjälp, haha!

men din tönt jag kan inte söndag ska till alberts mamma och pappa på mat. MEN IDAG!!! eller lördag, eller hela nästa vecka är jag ledig :)