tisdag 19 oktober 2010

19 oktober


den här dagen tappade jag min livslust, jag det är så illa som det låter.
vilket jag först trodde var en jävligt liten irriterande finne på ögonlocket,
visar sig nog tyvärr vara något annat. om inte annat visar det sig imorgon.
vid tre tillfällen i mitt liv har mitt öga svullnat upp till en golfboll, från att
i början vara en pytte liten blåsa som blir svullnare och svullnare, det gör
ont sticks och kliar.

halva mitt öga är nu svullet, gör piss ont och jag vägrar att se ut som ett
mongo det närmsta dagarna. skiter i att folk har det värre det här är fan
det värsta som finns, jag döör.

efter jobbet hämtade jag upp kimpan, hamnade här i soffan och glodde tv
och körde girltalk och neo fick en lekkamrat som alltid när fröken är här.
hamnade sedan på mcdonken och nu sitter jag här och försöker hitta på något
att göra så jag kan sova länge länge imorgon. LEDIG!

banken, vårdcentralen? hundkurs står på listan.
& jag dör lite till om ögat inte har blivit bättre.

Inga kommentarer: