torsdag 21 oktober 2010

kärleken är kär i dig


jag kan inte sluta tänka på hur lyckligt lottad jag är som har dig,
hur du valde mig framför det andra, att du satte dig ihop tillsammans
med mig, kringlade fast dig i mitt liv, i vårt liv.

hur jävla förbannad, irriterad, galet arg, sur och vilket jäkla humör jag än är på.
så kan jag inte sluta stanna upp och le, inse hur jävla lycklig jag är tillsammans med dig.
ni vet att ett förhållande är inte på riktigt förens ni sett och visat alla era sidor, när ni känner
varandra utan och innan. när du kan omvända den andras humör på mindre en än åttondels
sekund, när du sedan lika fort kan vända om det igen. fan va fint det är, vilken jäkla makt.
att du står ut med mig, mitt humör är en jäkla bergochdalbana, upp och ner ut och in
innan man ens hinner blinka. jag är nog galet bombstyrig och så sjukt envis att det inte
finns ord till det. & att du vet det så väl gör väll kanske inte saken bättre för du leker med
elden, hah.

jag bara svamlar, skriver för att slippa stå framför spegeln och se vilket odjur man kan
förvandlas till. jag är inte van att se mig såhär förskräckligt ful förutom på morgonen
när man vaknar (låter ju som en idiot som skriver, men fan så illa detta är)

Inga kommentarer: