lördag 22 mars 2008

<3

aldrig någonsin trodde jag att det var jag som skulle få dela mitt liv tillsammans med någon som du. aldrig någonsin trodde jag att vi skulle vara tillsammans från den dagen vi träffades till nu, aldrig någonsin trodde jag att någon som du skulle kunna hålla fast mig i två och ett halvt år. aldrig någonsin trodde jag att man kunde känna kärlek på sådant sätt, aldrig någonsin trodde jag att man kunde sakna någon så mycket som nu, aldrig någonsin trodde jag att vi skulle planera vår framtid tillsammans, aldrig någonsin trodde jag att jag skulle ha sådan tur, aldrig någonsin trodde jag att vi skulle kunna gå så bra ihop, aldrig någonsin trodde jag att du kunde vara stolt över mig, aldrig någonsin trodde jag att man kunde älska någon så mycket som dig.

du är kärlek för mig, låt det vara för alltid.


kärlek i all evighets evighet <3

Inga kommentarer: