söndag 2 mars 2008

Söndag


Igår kväll.
låg mest och lata mig hela dagen, efter att 'släkten' åkt hem. tvättade, sängliggande framför en massa tv;program. sen vid 7 satte jag mig på cykeln i regnet ;/ för att åka till sofia :) blev en massa prat, och sen började melodifestivalen.

& mitt i allt ihopa, så lät de som att någon kastade ner ett brev i brevinkastet, men sofia vågade inte gå och kolla så hon skickade mig och görat, men inte fan låg de något där, så jag kollade ut i nyckelhålet men de va bäcksvart och usch, så jag skulle testa och öppna dörren, men hjärtat satt ihalsgropen, så sofia fick ta den största kniven och stod laddad, när vi öppna dörren, men inte en jävel stod där, så vi bestämde oss för där kan vi inte stanna kvar, så älsklingen fick komma och hämta oss, sofia köpte på sig hamburgare och jag och älsklingen köpte chips, så blev att lämna henne hos fredrik, ochvi åkte hem och kollade på kustbevakarna, puh! :P HAHA.


idag.
vaknade för ett tag sen, och har hunnit strycka, och tagit ut alla 100 glas som jämt hamnar på mitt rum. så dagen lär väll fortsätta med att glo filmer, i min ensamhet ;( för älskling har ju inte tid med mig, fira sin farmor och sen va med jimmy?


JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA <3

Inga kommentarer: