söndag 23 mars 2008

...


är klockan redan halv 7, holy shit ;O
inte gjort ett skit idag, vaknade halv 2 av att älsklingen satt och smaskade godis vid sängkanten, gjorde iordning frukost och sen blev det att åka hem till mig och gosa ner sig i sängen framför blind dating.


igår blev det att äta tårta, påsk mat och massa godis och dricka hos niclas, med hägg, albert, krull, löwet och niclas famlij och min. & så fick man massa paket och påskägg :)


sedan bar det av hem till jimmy, där det var full rulle, med dricka, dans, boll lek (som skvimpa ut alla glas) och jag fick skiten ;o jag som hade lite kul och dansade, och jag har aldrig (som ingen ville vara med på ;p) och sen vände det om och blev hawaii och vinter tema ;P och massa prat och sång. men sen efter ett tag drog alla, så vi åkte hem till niclas där krull var kvar och kåtade sig ;P haha, han ville inte åka hem på långa vågar, och taxin passade inte ;P HAH. jag somnade ialf gott.


men nu ska jag ialf sätta mig och äta hem lagad pizza med mammsen :)

Inga kommentarer: