torsdag 6 mars 2008

...

och på tal om allt och ingenting så hatar jag folk som biter på naglarna, iou! och sist var det ida som hade handen i munnen, 'men usch ida', ' amen lollo, jag är rastlös och tänker' och då måste man bita på naglarna? haha fy, likaså niclas inte vet jag om det är för att han tänker, men hela tiden måste man säga till han, 'va gör du?, sluta upp med det där!' blä, fan stoppa en napp i munnen i stället. du vet inte ens själv var du har haft händerna, eller hur mycket skabbiga bakterier det finns under naglarna. fifififi vidrigt.

så nu fick man ventilera av sig.

och efter skolan blev det ingen träning, 'vi var så sega!;P' så jag och ida drog en runda på stan och leta efter något ställe som hade glass, 'det är för fan vår, vi behöver glass' så blev att sätta sig på en bänk och smaska i sig den där, med solen i högsta hugg, mhm :) sen blev de prat om allt och ingenting. och till slut kom niclas och hämta upp mig, och lämnade av mig lika fort här hemma, han fick ett ryck och ville byta till sommardäck. (jo det verkar ju vara något sådant man bara drömmer om att få göra, haha)

men snart kommer han väll tillbaka och då blir det att hämta upp sofia och åka till fredrik, om de blir som man planerat. & jag tycker synd om dig gumman, finns här för dig alltid. idiotidiotidiot på han.

Inga kommentarer: