onsdag 5 mars 2008

...


Foundation, yey we like it.
men snälla rara söta, använd inte en som inte passar din hudton, orange? negerbrun? det ser förjävligt ut, jag orkar inte störa mig på folk som får en kant nermot halsen, det kan vara svårt att hitta en som passar en perfekt. men att ingen säger åt dig. orange i hela huvudet och sen blekvit hals och armar, mhm .. gosh.

- nog om andras problem.
idag vaknade jag och var pigg :D så snart blir det att övningsköra till skolan, klara igenom två lektioner och sen dra till gymmet :)

- och till kvällen blir det att vara med sofia, vet inte om fredrik&niclas ska vara med, men sånt som märks:) ska fixa lite filmer till ullared, till den bärbara dvd;n eftersom min dator bara pallar typ 2 h, :P höhö.

och jag får klåda i händerna, att sitta och hålla in pengarna hela tiden, jag vill slösa slösa slösa, vilket jag sen kommer sitta och ångra, men oooh. 6 dagar kvar :)

plus att jag vill ta ner bonge (djävulen) från min garderob som oscar satt upp och inte slösar på tejpen, oh nej, ser så synd ut om honom :P stackare.



Inga kommentarer: