lördag 29 mars 2008

Lördag


igår blev det att äta smörgåstårta med mamms och johan, för att typ fira att mamma håller på att ta motorcykel körkort, och har klarat teoriprovet, i guess. plus köpt en motorcykel. jäjä


sen på kvällen blev det att sitta hemma hos niclas och dricka med elin, andy, sofia, jimmy, bullen, alex, oscar typ. glo tv, musik och guitarrhero, och jimmy var helt wiero , hah, sluta snacka ... skit! (typ den enda replik han kan)


sen bar det av på hemligt uppdrag, skjutsade in folket till krogen och sen blev det att åka och hälsa på hos jonte och fixa lite, sen hamnade vi på ågatan. sjukt kallt, plus att en kille började ragga på mig, och sen, Han; hörde du vad jag sa? Jag; nae? Han; hah, ok, jag tänkte ragga på dig, men fick reda på att du var upptaget, shiiit va pinsamt. HAHAHA!


och vissa personer stör man sig på mer än andra, det går inte att undgå, spela full? är det fränt, ena stunden kan du inte stå på benen, nästa när du ska prata med polisen är du helt spik nykter, och sen när du kommer tillbaka vinglar du som aldrig förr. och varför taffsa, smeka och göra dig till? var dig själv förfan, tror du din tjej uppskattar det där, det räcker väll med att du ljuger ihop dig tillsammans med henne och låtsas vara en annan människa. (förut tyckte jag om dig, du var hel go, nu är du den störigaste jobbigaste fjäskigaste människa jag känner) shiiiiet .


nog om gårdagens bravader, var gött att komma hem vid 5 tiden och sova kan jag lova.

morgonen började med en värd frukost, disk, plock.. och snart blir det att färga håret med niclas, jag vill bli ljusbrun, men kommer gå åt helsike och jag känner det på mig från topp till tå. men men, får se om turen är på min sida idag.

Inga kommentarer: