onsdag 26 mars 2008

onsdag


sov för första gången själv på jätte länge, usch hatar att sova utan dig!

vaknade ialf runt halv 11, sen kom niclas och hämtade mig, så skjutsade han mig till stan, där jag mötte upp sofia, och vi gick och solade i 30 min, vääärt ännu en gång. och färgen börjar lägga sig nu, så äntligen börjar de skymta lite brun färg på kroppen. (men hata fräknarna!)

jag och älsklingen kröp ner i sängen och kollade på so you think you can dance, reprisen, och sen en film som hette källardörren. sen blev det att hoppa in i en dusch, och nu har jag precis smörjt in mig med en lotion med jordgubbs doft, mhm! säger jag bara.

& vad dagen har att erbjuda blir en överaskning? (inte ett skit planerat right now)

men imorgon blir det förhoppningsvis, att hämta ut niclas pass (längta tills vi ska till rhodos!) sen åka till pappa om han är hemma, och färga håret och bara va.

Inga kommentarer: