tisdag 25 mars 2008

...

jag får rycket på mig själv ..

jag är en sådan där som står och borstar håret, och sen ringer telefonen och sen ska man återgå till där man sluta, fortsätta borsta håret, men vart tusan är borsten? man letar som en galning, men kan verkligen inte komma på vart man lagt den, så man blir så irriterad att man skiter it, sen när man påbörjar något annat tex klä på sig, då är borsten mitt framför ögonen, hur blind får man vara, eller så hittar man den i tex kylskåpet. de blir som en blackout, när man tänker tillbaks.


och som nu tex, låg och kollade avsnitten på andra avenyn, och skulle byta kanal, men hittar inte fjärrkontrollen, letar under täcket, lyfter på de, skakar på de, kollar under kuddarna, sängen överallt, jo vart hittar man den då, i garderoben? ;S


här kommer den där frågan igen, är det jag som styr mig själv, eller mig själv som styr jag?

Inga kommentarer: