måndag 24 mars 2008

måndag


igår blev det som sagt att se på the eye, bra film, men den skrämde dess värre upp mig rejält, när stereon började brusa två gånger och ljudet sluta fungera, och att det lät som att någon stod och trampade utanför mitt fönster på altanen, och att de lät som att någon knackade på fönstret, fifan.


& det är i dem stunderna jag älskar att ha dig nära, krypa upp i din famn och blunda tills man somnar. (fast hatar när du ska dumma dig när jag sover, hälla vatten och ha dig) plus att jag är en sådan där som pratar i sömnen, och folk kan prata med mig och ha vilda konversationer. & självklart använder ponk det till högsta nivå. HAH.


idag blir det att slappa och städa fram till klockan är 17.00 för då ska jag och mamma på en smink och ansikts grejamoj :) mhm, och det är ju bara för underbart att bli ompysslad.


Inga kommentarer: