måndag 17 mars 2008

måndag


Ny vecka, nya tag.

- och det är inget jag precis njuter utav, behöver helg igen. Att det där svullna ögonen alltid lyckas komma fram och den där fruktansvärda mensvärken som känns enda uppifrån axlarna till vaderna. fifan för att vara tjej ibland.


- skolan rullade ialf på, slapp sista lektionen, läraren var sjuk, men fick dess värre vänta på bussen i en evighet, och det där nedrans snö kaoset gör inte humöret bättre. snö snö snö, och man ser varken vart man går eller vem man snubblar in i. usch! vart försvann vårkänslan.


- fick besök av sötnosen ett tag ialf, och dina pussar och kramar värmer :) <3
och sen telefonsamtal med sofia, i need information, haha ;P nu kör vi på hårda tag.

och nu måste jag ta mig i kragen, lägga mig ner i sängen och fortsätta med engelskan, två engelskaprov och ett svenska prov denna vecka, jag njuter inte det minsta. inte en jävla glosa går in i huvudet, inte ett jävla oregelbundet verb, ingen äcklig gramatik. inget är på min sida.

Inga kommentarer: