tisdag 18 mars 2008

tisdag

'oh ge mig lite sommar, ge mig lite värme' värsta dagen på veckan, längsta dagen och segaste dagen, med idrott på slutet ;/ apuuh. hade ju som sagt engelskaprov, gick åtskogen, men har ju ett till engelskaprov på torsdag som jag får försöka få bättre på. gramatik och verb, HAHA! (ni känner ju mig, inblandat i engelska, kan bara gå åt ett håll)


plus att vi hade svenska idag med vikarie, slappt tänkte vi, visst men ett skrik bakom vänstra örat hela tiden, Ida blev utslängd för att vi hade 'symöte'. sen fick jag skit för att jag kollade vad klockan var, när de andra va dess värre med sina mobiler, 'du vet att jag kan gå till rektorn med den här, du har ingen rätt, blablabla, sätt dig ner och skriv förfan' ojoj. det fick mig att skratta men samtidigt på dåligt humör, satkärring.



tog bussen hem, den med den långa eviga vägen, men det funkade. när man väl kom hem blev det att börja laga ugnspannkaka, gå ut med hunden, ställa sig i en varm dusch, försöka få något plugg gjort, sen kom sötnos förbi en stund, blev att gosa ner sig i sängen och kolla på gossip girls, ungen fick dessutom för sig att byta piercing smycke på mig, jo vissa kan ju roa sig :P



och jag är stolt över honom, för han har sökt jobb :D hah.






Inga kommentarer: