tisdag 25 mars 2008

vill ha!


oh jag vill ha!
vart käääär i den super länge, plus att mamma säger att jag inte ska hetsa så fort jag ser något jag vill ha, och det har jag ju inte denna gång, går och kollar på den lite då och då, tar på den och får sådana där mysiga vibbar att de ryser i hela kroppen, give me!

jo, för det är ju inte som dem andra gången med ex min dator, såg den en kväll på internet när vi hade filmkväll här hemma, och mamma var ute på krogen, ringde henne på natten och frågade om jag fick låna 6000 :- och det tyckte hon kom lite plötsligt, och att jag skulle sluta hetsa, men jag får sådan kick att jag vet inte vad jag gör, men de löste sig ialf, fick låna mina pengar och kunde beställa datorn nästa morgon, wiiie så glad blir jag då.

lika dant med min mobil, när jag såg den första gången när pappa visade den på samsungs hemsida tyckte jag den var super ful, men efter någon vecka klickade till, och jag ringde han på direken och bad han skicka efter den.

(det ska gå fort, det ska kännas & kicken är extra viktig!)
fast ett minus är ju att de bränner till i plånboken.

Inga kommentarer: