torsdag 20 mars 2008

...

ta mig tillbaka, en stund ialf.
just nu är tv;n min enda vän, + biltjuv på kanten, använder musen stjäl och råna, vill komma om ponks level bara för att retas, men min ork sjunker.

men det är väll bara för jag har så sjukt tråkigt som jag är så lätt irriterad. plus att man hör i vänstra örat ifrån dörrglipan att lillebror sjunger med i någon jullåt (han är typ sold på de?!) ingen mamma att bolla ideer med och ingen ponk som är här och håller om en och som hela tiden petar på en.

trodde det var du och jag ikväll, alltid skjuter du på tider och kör ditt race, nae ska inte säga alltid då ljuger jag, men oftast. vill inte heller bli sur för att du gör som du vill, för jag tackade nej, men du vet varför, vill inte komma på sämre humör. så tv;n blir min enda vän.

vill egentligen ta en promenad, för känner mig så fet att ligga i sängen hela tiden, men har man sådan träningsverk som jag har, ser ut som en människa som precis opererat benen och försöker gå normalt. & hundrackarn är inte hemma. usch, allt blev precis botten.

Inga kommentarer: