lördag 22 mars 2008

...

Igår blev det att se film med älsklingen, dead lake (dööö sjöö, ja utalet måste med, viktigt!) hah. efter det, blev det att äta massvis med våfflor, och sen hänga gäng med jimmy, alex och löwet. åkte en vända förbi hemma hos jimmy, för han har flyttat, mys :)

sen åkte vi hem till hägg, där det var en massa folk, som tur var hade jag mina chips, fast som ganska fort tog slut, haha. och sen blev det låt och youtube krig, alla ville lyssna på olika saker, men men. & jag och elin fick som vi ville efter ett tag, åka och köpa godis. ' men lollo har du ingen pli på din pojkvän, jag vill ha godis' HAHA.


och sen när vi tröttnade på allt, så blev det att åka hem, 6 pers i bilen, som tur var hann vi släppa av jimmy tills vi fick en polisbil efter oss, och som blinkade in oss och töntade sig, blåstest osv, sen efter 3 min hade vi ytterligare en polisbil efter oss som stoppade oss, 'oj förlåt, fick precis höra att du blivit stoppad av våra kolegor, så antar att du fortfarande är nykter' HAH, fi fan va vi garva.

Inga kommentarer: