torsdag 13 mars 2008

Ullared


-Igår åkte vi som sagt till Ullared, Jag, Sofia, Niclas, Fredrik och Oscar. vakna 5 gjorde iordningen mig, slapp skrika på älsklingen på att han skulle vakna (konstigt nog var man piggare än när man ska till skolan), halv 6 började vi ialf vår värd.


-allt gick bra till en början, musik på hög volym (ingen jävla allsång på skansen de här va) HAHA. när vi va vid vätterleden, några mil ifrån gränna börja bilen 'vingla' och ponk sakta ner farten och vi hade fått punka, så körde in på någon parkerings ficka och däcket var helt platt, och de va bra bit till nästa mack ;/ så vi eller dem ;P skruva bort däcket och tog fram reserv däcket men tror ni de passa, oh no, så skruva på de andra och åk ut på motorvägen med punka de va inge roligt. men vi kom till macken ialf, testa någon sprut grej som skulle täppa igen hålet, så jag och sofia stod och höll tummarna men inte fan funka de, så nae de blev inge ullared idag inte. vi fråga runt vart vi var osv, men snäll som niclas mamma och morfar är så skulle de komma till oss och lämna ett nytt däck, så vi satte oss och fika och glodde på film i en och en halv timma, sen kom hjälpen, och vi fortsatte :) (vi kunde faktiskt kört av vägen, puhu)


-väl framme spö regna de och hade sig, men vi vandra runt på ullared hittade både de en och de andra :) men ångra lite att jag inte köpte den där kill tröjan, puhu. men de bästa av allt var att när vi skulle hem så handla vi godis i en blomaffär haha, jo då har man provat på de med, men jag gick in i en sportaffär och hittade mina skor :D suveränt, sen åkte vi hem, och somna rätt så fort.

tack för den dagen, väl behövd (: bara komma iväg sådär ett tack.
och idag sov man till 1 och de va skönt skönt, såg walk to remeber, älska älska älska.
och såg klart storm warning som jag inte orkade se klart igår, iou :)

Inga kommentarer: