lördag 1 mars 2008

lördag


Igår blev det som sagt att åka till andy och elin, för elin hade 20 års fest :)
men innan de blev de att göra pizza med oscar och niclas, och de hade typ 2 kilo ost på, vilket blev äckligt, haha.

sen åkte vi ialf till elin och andy, började och dricka, och de blev redan från början rätt så mycket på en gång, de som känner mig, vet kanske att jag + sprit = hejvilt, och illamående, haha. men de började ialf trippa in folk, jimmy, malin, micke, löwet, gååås, becka, någon mer tjej ;P, emilia, bullen och några fler. blev massa chips ätande, och malin klädde om och hade dans show, haha. singstar och ja :) en hel trevlig kväll.
haha tur att malin är på min sida, SKA JAG CUTTA DIG ; haha : ) jag är på.


hemma sådär vid 5 halv 6, så var man lagom go. och självklart gnäller ponkie om, 'älskling, klia ryggen då, klia' haha.


och sen var man ju lite lagom död när man vakna, mamma ringer och väcker en , och tjatar om att jag ska baka kladdkaka, för kusinerna, morbror och mormor kommer. och jag har ju en sådan där bauta hög med kläder, så blev att köra igång två tvättar, och ställa sig och baka i bh och trosor, (kul att man har så många fönster tittare, aou)


va ialf hel mysigt att dem kom och hälsa på. länge sen och saknade.
& ikväll blir de ialf att mysa med sofia, framför melodifestivalen (?!) :)

Inga kommentarer: