torsdag 20 mars 2008

torsdag

haha, jag vill bara minnas tillbaka, till den där tiden, då björnarna gjorde mig gråtfärdig.
-började halv 9 idag (vilket man surade över att man inte fick någon sovmorgon som vanligt) men svenskan rullade på, sen kommer en annan lärare in och säger att både yvonne och ingela är sjuka, så vi får lov efter denna lektion, om man blev glad? :D

- hade ialf utvecklingssamtal också och inga klagomål på mig där, kunde stryka frånvaro, så var typ 2 % eller något, plus att jag inte hade streck varning i idrott som jag trodde, apuuh :)


- mamma skjutsade in mig till stan efteråt, så jag gick och lämnade ett cv (hoppashoppas nu!) och sen hittade jag en skinn jacka, ett par jeans och ett par örhängen jag tror jag ska införskaffa mig :)


& på tal om helt andra grejer, så hettar hela mitt ansikte och på bröstet. gooosh, rena rama rödljuset. hoppas de lägger sig snart, så man kan få lite brun färg, sen kör man på igen och igen och igen.

Inga kommentarer: