måndag 10 mars 2008

Måndag

- Började dagen med att vara sjudundrade trött like always typ. vingla in i alla hörn och kanter, missa spegelbilden, funderar på om man ser lika förjävlig ut som vilken baksmälla som helst. nae vi skippar tidiga mornar.
skolan gick väll ok, funderade skarpt på att dissa träna, men har man en argbigga som Ida vid sidan om så blir det att pallra sig dit endå, och det är sant det är skönt när det är avklarat, och jag tog till och med 202;an till sofia och hämtade min cykel.
ska till och med städa och damma mitt rum snart, (gör stor nytta ibland) haha.
och dig har jag lust att sparka till med en klackspark ibland, iou. you make me angry sometimes!

och imorgon åker min lillebror till åre och kommer hem på lördag ;P skönt att slippa dig ett tag, haha :) puss på dig!
plus att min ponk vill åka till borgholm right now och köpa en ny brum brum, men jo men visst.

Inga kommentarer: