onsdag 19 mars 2008

...

Du ska inte tro det blir sommar ifall inte nå´n sätter fart på sommarn och gör lite somrigt, då kommer blommorna snart. Jag gör så att blommorna blommar, jag gör hela kohagen grön, och nu så har sommaren kommit för jag har just tagit bort snön.


vissa dagar är värre än andra. (när du skicka den där låten * flög det direk upp minnesbilder med dig) en sådan där låt som sjungs på skolavslutningar, och ögonen fylls med tårar som sedan sakta faller en för en. (det påminns varje gång om begravning och saknad)



jag minns när jag var mindre och mamma var med på skolavslutningarna och börja gråta när dem sjöng låten, (mamma sluta, jag skäms, du kan inte gråta) jag förstod väll inte riktigt, och nu är det jag som står där med ögonen fyllda.



saknad&kärlek till dig Caroline Anna Gäfvert



Inga kommentarer: