fredag 14 mars 2008

Fredag


Igår blev det slappdag nästintill hela dagen, gick ifrån sängen två gånger när jag skulle äta, haha, gud vad jag älskar min säng och min ponk ;) gos gos gos gos, mys mys mys mys.

idag börjar man klockan 12, ska på någon ungföretagsmässa i konsert och kongress, hoppas det inte tar allt för lång tid, så man kan hem och dra på sig myskläderna, fast får väll tänka positivt att vi inte har några lektioner :)

vad som händer ikväll, finns inte ens med på listan, har all världens lust att åka till pappa och hälsa på honom, men får se vad ponkie säger om de, annars får de bli en hemma kväll, har inte lust med så mycket annat.

på lördag blir det ialf fest hos helen, för hon har fyllt 20 år, grattis :)

& igår pratade jag och älsklingen om precis allt och ingenting, och när jag gått ut skolan så vill han att vi flyttar till USA ett tag :) mhm hur mys skulle inte de vara? N; men älskling tänk att ta bilen åka ut på någon väg där man bara ser vägen framför sig, och det är precis tyst och bara åka vart man vill, du jag och vägen' L; du är bäst, men vi flyttar väll hem sen? ;O N; ja, men vi kan ha kvar en lägenhet där.

jag brukar oftast inte gilla att planera framtiden, för det händer så mycket på vägen, men visst det är ett mål och en dröm. och man kan ju hoppas på att vi fortfarande är tillsammans, vilket jag önskar över allt annat. du är mitt liv, min dröm <3>

nu ska jag väll ialf ta tag i mitt liv, kanske städa, har ju två timmar på mig innan ja ska ta bussen.

Inga kommentarer: