onsdag 5 mars 2008

Onsdag

29 underbara månader fyllda med kärlek,
tillsammans med dig <3


Skolan rullar på, och dagarna går faktiskt ganska fort (eftersom jag alltid glömmer bort vilken dag det är, så är de väll rätt positivt). tusen redovisningar, prov, projektarbeten, och allt vad de nu heter. men det här klarar vi : )

efter skolan gick jag och Ida till gymmet, och va lite hurtiga. hurr på oss :) och jag har snart nått mitt mål, så lär väll få höja gränsen snart :)


efter gymmet kom älsklingen och hämtade mig, och jag åkte hem och tog ett riktigt varmt bad, mhm, de behövde jag :) sen blev det att spela tetris och sims (hej jag har blivit nerd igen) och sen kom älsklingen äntligen tillbaka :)
och ikväll blir det bara en massa mys framför tv;n :)

& om en vecka blir det att åka till ullared, med Fredrik, Sofia, Niclas och Oscar :)

Inga kommentarer: