söndag 30 mars 2008

söndag


igår blev det som sagt fest endå, fast nyktert för min del, satt och drack oboy, medans bullen var hur sugen som helst att blanda ut det med något annat, haha. goaste människan i stan.


Bullen, jimmy, hägg, vivel, bea, sofia, tara(?!), lisa, alex, albert kom ialf. trevligt trevligt, endel drog in till stan, och sen blev de bara jag, jimmy, albert och niclas kvar. och dem grabbarna hade roligt kan jag lova, sjöng som jag vettinte vad, dansade, spelade guitarr och fan va jag garva.


men efter ett tag fick jag nog och började baka negerbollar (när jag blir sugen på något, kan jag typ döda för att få de) men när jag hade gjort negerbollarna var jag inte ett dugg sugen, så de var ju tur ;D


sen drog ialf dem med, så var bara niclas och jag kvar, låg och tittade på tv, och han var för full! och vi hade typ ingen musik på, tror ni inte de ringer på dörren och är två securitas? hej vi har stått här ett tag, det är lugnt förutom när basen går igång, jaha okej?!, ja men ha en trevlig kväll.. töntigast för det var ingen musik och orka klaga förfan helg!


som sagt, natten gick ut på att titta på förtrollad och höra på medans niclas låg och kalva inne på toan, stackarn. men får fan skylla sig själv när man dricker alldeles för mycket och endast ätit en liten sallad på hela dagen. HAH.


och hela den här dagen har gått ut på att ligga och mysa i sängen hela hela hela dagen framför erik och mackan, hela och rena. och sen tog vi tag i att diska alla 600 glasen och åkte och panta alla burkar, ujuj.


och nu har jag några timmar kvar på kvällen tills jag ska sova, och under dem timmarna ska jag plugga plugga plugga, tre prov denna vecka ?! mjo känns ju lagom kul.

Inga kommentarer: