tisdag 11 mars 2008

+ -


Gosat i sängen hela dagen idag, (ja ifrån jag kom hem då) och tjockat i mig chips och nerdat tetris med älsk.

oh jag blir sjukt irriterad på att min hårddisk lyser rött hela tiden ;O bajsbajsbajs. vilka filmer ska jag tabort? jag har så nedrans svårt att prioritera?!, den kanske jag vill se imorgon, eller om en vecka, eller kanske aldrig, men den ska endå finnas, fast iofs tar de bara några minuter att ladda ner igen. men va fan. får väll köra en vårstädning där ialf.


men sen lite plus är ju att jag fick hem ett paket från eleven.se där jag fick massa prover på foundation osv, glädi :) så nu kanske man hittar en perfekt, en som sitter finemang :) raou.


& imorgon åker jag, sofia, niclas, fredrik och oscar till ullared, halv 6, mhm mys! :P
lista; dvd? check, godis? check, chips? check, baguetter? check, cola? check, oboy? check, kaffe? check, gps? check, kudde? check, pengar? check.. more?

Inga kommentarer: