söndag 16 mars 2008

fest

Helen's 20 års fest, GRATTIS ! :)-igår var det först förfest hos niclas med micke och löwet. micke lekte med flygplanet och tittade på scream medans de andra nerda wow. och micke fick oturen att hälla i sig allt i sista sekunden haha.

-sen skjutsade niclas mamma bort oss till lokalen. ibörjan var det mest prat och dricka, sen blev det massvis med dans och sång, haha. och löwet gick och hånglade upp alla, plus att när han hoppade på mig, satte han tanden i min läpp, mhm fläskläpp!.

-mhm och jag säger bara, om du ska öppna käften stå ialf för vad du säger när någon annan kommer i närheten, och du har ingen rätt att kalla mig falsk om du inte har något som lutar åt det. och ditt jävla prat om skitsnack, skitsnack är inte det du säger till mig det är en åsikt, det dem andra sedan förmulerar om, det är skitsnack, och det dem inte vet någonting om. fifan du är bara så sorglig. (dina tårar fungerar inte på mig)

-aja micke och krull fick mig ialf på andra tankar sedan, mhm jag kan munhugga!krull var ialf sjukt sugen på att dansa bal med mig, men lollo kom igen, jag kan betala ut niclas, jag vill dansa jag vill. sen försökte han lära mig, och kasta runt i luften, haha, du är söt du.

-bästa av allt var ialf när micke pucko och det förklarar typ hans namn, tog en öl burk och drack ifrån som alla hade fimpat i, fifan. vid 2 , 3 hugget slutade ögonen att hänga med, så jag och niclas började traska hemåt, och det enda han tjatade om var sova i en buske, sova. ojoj, väl hemma blev det mycket mys och prat :) JAG ÄLSKAR DIG !

Inga kommentarer: