tisdag 11 mars 2008

tisdag


Dagen börjar med att man vaknar upp med världens huvudvärk, och snuskigt svullna ögon, men nae de får inte hindra mig att gå till skolan, so here i come. åkte den där feting långa bussturen till skolan med emelie.


hade matte, som man typ bara satt och snacka skit på, som vanligt, fick G på provet ialf ;o apu, undra när det där första IG;et i världshistorien ska komma. har aldrig fått IG i hela mitt liv på ett prov, på läxförhör och så, jo men visst, vem har inte? hur dåligt jag än pluggar så får jag G och hur bra jag än pluggar når jag bara VG, synd om mig :P


huvudvärken tog ialf över, så nu sitter jag här hemma i min säng och mumsar på toast :) mhm, men innan jag kom hem blev de en biltur till ICA och handla bagutter, röra, chips osv tills imorgon :)


och det känns faktiskt jävligt gött att inte behöva gå till skolan något mer den här veckan, bara en tripp till konsert och kongress på fredag, wie :)


Inga kommentarer: